U bent hier

APOOB 2018 en de Industrie

APOOB 2018 en de Industrie

25/03/2018
Op 6 februari jongstleden ontving het APOOB-team – vertegenwoordigd door Quentin Simonet, Thierry Segaert, Serge Bruninx, Christophe Collette, Viviane De Vries en Laurette Slegten een aantal vertegenwoordigers uit de optieksector, met name de Heer Yves Derde en Karl De Witte (Essilor), Mevrouw Isabelle Moës (Marcolin), de Heer Tomas de Witte (Carl Zeiss Vision), de Heer Kurt Leuridan (Tokai), Mevrouw Marijke Dierickx (Odisee) en de Heer Raf Mastbooms (Belgoptic). Dit was de ideale gelegenheid om tijdens een aangename receptie kennis te maken met de nieuwe lokalen van de APOOB, gevestigd in de Gustave Schildknechtstraat, 33 te Laken en even terug te blikken op de voorbije Week van het Zien. (Bron: Eyeline)

Uit de statistieken, verwerkt door Charles Bruninx en waarvoor dank, kwamen volgende gegevens naar voor: 


Dit wijst ten volle op de noodzaak regelmatig een visuele controle te laten uitvoeren en op de rol die hierbij voor de optometrist is weggelegd.

Alhoewel we, samen met alle aanwezigen, overtuigd zijn van het nut van de Week van het Zien, werden ook enkele verbeterpunten naar voren geschoven: te weinig inschrij- vingen, te weinig media-aandacht aan Nederlandstalige kant, nood aan vernieuwing van het concept en nauwere samenwerking met de groothandel.

Ter voorbereiding van de campagne in 2018 werd een nieuwe werkgroep in het leven geroepen waar Christophe Collette, Karl De Witte, Kurt Leuridan en Charles Bruninx met enthousiasme aan zullen meewerken.